لوگو

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری جدارپانل مناسب برای هر نوع نیاز و معماری، راه حل های قابل اعتماد، زیبا و مدرنی را هم برای سازندگان و هم برای طراحان ارائه می دهد.

مجموعه کارخانجات جدارپانل، پانل های دیواری با عایق های مختلف، عملکردهای گوناگون و در انواع رنگ های دلنشین را تولید می کند و امضای خود را زیر بسیاری از پروژه های ملی و بین المللی با محصولات و خدمات خود قرار می دهد.

انواع ساندویچ پانل جدار

ساندویچ پانل

نمای روبروی ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل

نمای کناری ساندویچ پانل های دیواری

ساندویچ پانل

نحوه اتصال ساندویچ پانل دیواری

توضیحات ساندویچ پانل دیواری جدار

ساندویچ پانل های دیواری جدار از مراکز تجاری گرفته تا کارخانه ها و از تاسیسات صنعتی گرفته تا انبارها و بسیاری از مناطق استفاده می شود. بسته به نوع عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی و الزامات مقاومت در برابر حریق، جدارپانل ساندویچ پانل هایی با عایق پلی یورتان و پلی ایزوسیانوریت تولید می کند.

علاوه بر استفاده این پنل ها برای نمای بیرونی ساختمان به صورت عمودی یا افقی، از این پانل های دیواری می توانید در داخل منازل به عنوان دیوار پارتیشن و سقف مجازی استفاده کنید. جدار پانل با داشتن ساندویچ پانل های دیواری با انواع اتصالات داخلی و خارجی، سطوح مختلف و پروفایل های متنوع، راه حل های قابل اعتماد و زیبایی را برای ساختمان های شما ارائه می دهد.

نمایش ساندویچ پانل دیواری از نمایهای مختلف و نحوه اتصال

ساندویچ پانل دیواری جدار پانل

ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است و جهت پوشش دیوار بکار می‌رود.که این محصول توسط شرکت جدار در رنگ های دلخواه برای مشتریان تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. ساندویچ پانل دیواری جدار برای پوشش دیواره‌های فضاهای صنعتی، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، ساختمان‌های پیش ساخته و.. به کار می‌رود. این ساندویچ پانل دارای عرض مفید ۱/۱۴ متر وگستره ضخامت از ۴ تا ۲۰ سانتی‌متر است.

نحوه نصب ساندویچ پانل دیواری

قبل از نصب ساندویچ پانل های دیواری موارد زیر مورد اهمیت است:

1- برای حصول اطمینان از آببندی های لازم است در محل چفت شدن ساندویچ پانل­ ها قبل از چفت کردن پ ساندویچ پانل ها محل درز پانل ها با اسپری پلی یورتان پر شده و سپس پانل دیگر قبل از پف کردن کامل پلی یورتان جا زده شود این کار باعث می شود:

الف: آببندی ساندویچ پانل ها در محل اتصال به هم زیاد تر باشد.

ب: چسبندگی ساندویچ پانل ها به هم در محل درز زیادتر شود.

ج: تبادل حرارتی در محل اتصال بسیار کمتر گردد.

2- نشیمنگاه ساندویچ پانل ها “طولی و عرضی” در محل اتصال به شاسی یا ساختمان توسط ناودانی های مخصوص به ضخامت 1.5 یا 2 میلیمتر یا بیشتر “بستگی به ضخامت و طول ساندویچ پانل مورد استفاده” است. نحوه اتصال این ناودانی ها به شاسی فولادی توسط پرچ با فواصل 25 الی 30 سانتی متر انجام می گیرد و در موارد استفاده روی بتن و …از تفنگی مخصوص به نام میخ کوب زن چاشنی دار استفاده می شود. اما استفاده از میخ کوب زن روی قطعات فولادی توصیه نمی شود. لازم به ذکر است قبل از جازنی ساندویچ ­پانل ها در داخل ناودانی ها بهتر است داخل ناودانی ها هم با اسپری پلی یورتان، عایق کاری گردد.

انواع ورق ساندویچ پانل دیواری جدار

ردیف پوشش (Coating) نوع ضخامت
1 پیش رنگ کوره ای 25-30µ آلومینیوم 0.7mm
آلوزینک 0.3-0.7mm
گالوانیزه 0.3-0.7mm
2 فویل آلومینیوم 80-200µ
3 کاغذ کرافت مصلح به فویل آلومینیوم 80-110g/m2

انواع فوم ساندویچ پانل دیواری

نوع دانسیته ضخامت تیپ
پلی یورتان (PUR) 30-60Kg/m3 20-200 mm B1 – B2 – B3
پلی ایزوسیانوریت (PIR) 30-60Kg/m3 20-200 mm

ابعاد ساندویچ پانل دیواری جدار پانل

شرح پانل عرض مفید(cm) عرض غیر مفید(cm) نوع اتصال
دیواری کوچک 101 103.5 فاق و زبانه نمایان
دیواری بزرگ 113 115.5 فاق و زبانه نمایان
پیچ مخفی 101 106 فاق و زبانه پنهان

فرم پوشش ساندویچ پانل دیواری جدار پانل

رویه
ریلی

میکرو
صاف
زیره ریلی صاف

 

021-74328

واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست