لوگو

ساندویچ پانل اتاق تمیز

کلین روم یا اتاق تمیز اصولاً به محیطی گفته می‌شودکه باید حداقل امکان ورود و خروج هوا وجود داشته باشد. در این فضا ها همچنین جریان آلاینده هایی ماننده گرد و غبار ، میکروبهای معلق در فضا ،بخار مایعات و … نباید وارد شود. در کلین روم ها هیچ جریان خارجی نباید وارد شود. حتی افرادی که به این مکان ها وارد می شوند ابتدا باید دوش هوا گرفته و لباس مخصوص داشته باشند.

به همین جهت باید از سقف و دیواره های مخصوص استفاده کرد که امکان ورود و خروج هوا به کمترین مقدار ممکن برسد. در این اتاق ها تولید و یا تحقیقات علمی و صنعتی صورت می‌گیرد. به همین دلیل در این محیط مقدار آلاینده های زیست محیطی بسیار پایین تر از حد معمول فضای یک محیط بسته می‌باشد. آلاینده‌های معمول عبارتند از: گرد و غبار، میکروبهای معلق در فضا و بخار مایعات محیطی.

بطور دقیق تر اتاق تمیز محیطی با آلایش کنترل شده ذرات معلق در فضاست که در هر متر مکعب آن تعداد معینی ذره موجود است. بطور مثال در ساختار تعریف شده در ISO برای اتاق‌های تمیز  تعداد کمتر از ۳۵ میلیون ذره در هر متر مکعب تشریح شده‌است. اتاق‌های تمیز معمولاً برای تولید مواد نیمه رسانا مانند ژرمانیوم، سیلیکون و کاربرد دارند. همچنین برای تولید لوازم تکنولوژیک پزشکی و زمینه‌های دیگر که تولیدات مربوط به آنها نیاز به محیطی بسیار پاکیزه و فاقد آلودگیهای عادی محیط دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. ساخت اتاق تمیز با ساندویچ پانل کلین روم استاندارد  انجام می گردد.

جنس ساندویچ پانل اتاق تمیز

ساندویچ پانل های کلین روم معمولا صاف هستند. این کار امکان جایگیری گرد و غبار و باکتری در ان از بین برود ; از دیگر ویژگی های ساندویچ پانل های کلین روم  این است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی ، پوسیدگی ، و میکروب ها و باکتری ها دارند.

ساندویچ پانل های دورو صاف آلوزینک معمولا با ضخامت های ۰٫۶ و ۰٫۷ میلیمتر قابل تولید می باشد. عایق به کار رفته نیز می تواند پلی یورتان یا پلی استایرن باشد که امروزه پلی یورتان بدلیل خواص عایق بودن و مقاومت بالا بشتر استفاده می شود.ساندویچ پانل های دوطرف صاف  با عرض ثابت ۱٫۰۴۵ متر مربع و طول دلخواه عرضه می گردد.

نوع خاصی از ساندویچ پانل های دوروصاف مدل ضدحریق می باشد که دو دو کلاس b2و b3 تولید می گردد.

021-74328

واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست