لوگو

برش و کولینگ در ساندویچ پانل ها

برش و کولینگ در ساندویچ پانل ها

برش و کولینگ در ساندویچ پانل ها جزو البقای مراحی ساخت این مصالح مدرن دوس داشتنی هستند.ساندویچ پانل ها به صورت پیوسته و بلند هستند. این حالت ساندویچ پانل ها برای انتقال و نصب اصلا مناسب نیستند. باید از چند ایستگاه دیگه بگذرند تا کامل آماده فروش بشوند. توی در این مقاله دو ایستگاه دیگر از مراحل آماده سازی ساندویچ پانل ها رو باهم بررسی می کنیم. این دو ایستگاه شامل ایستگاه برش (کاتر) و ایستگاه انتقال (کولینگ) هستند.

ایستگاه برش (کاتر)

همونطور که گفته شد ساندویچ پانل ها وقتی فوم در داخل آن ها تزریق می شود،  بصورت پیوسته هستند. و اصلا برای انتقال و نصب برای مشتری مناسب و آماده نیستند. برای اینکه این پانل ها از این پیوستگی خارج شوند باید از ایستگاه برش بگذرند. در این بخش ساندویچ پانل ها در اندازه مشخص بریده می شوند تا برای نصب و فروش آماده شوند. در ایستگاه برش یه تیغه فلزی قرار دارد که توسط مجری برش کنترل و برنامه ریزی می شوند. مجری با توجه به اندازه هایی که به دستگاه میده محصولات تولیدی را برش می زند و به ایستگاه بعدی منتقل می کند.

دستگاه برش ساندویچ پانل

ایستگاه انتقال (کولینگ)

خب وقتی ساندویچ پانل ها برش داده شدند باید به قسمت بسته بندی انتقال داده شوند. این دستگاه با استفاده از اهرم هایی که داراست ساندویچ پانل های برش خورده رو بلند می کند. و سپس به قسمت بسته بندی انتقال میدهد. حتی تعدادی از اون ها رو روی هم قرار می دهد.

سایر مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست