لوگو

کانال پیش عایق

افزایش  کیفیت هوا در محل سکونت و ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری از اولویت های مقررات ملی ساختمان می باشد که این امر توسط سیستم های تهویه مطبوع قابل اجرا است . در برخی از سیستم ها از فیلتر های مخصوصی جهت جلوگیری از آلودگی هایی نظیر دود سیگار و ماشین ، مواد شیمیایی و گرد و غبار استفاده می شود.

کاربردهای پانل سردخانه ای

  • سردخانه‌های بالای صفر: سردخانه‌هائی که قابلیت تنظیم دما از صفر درجه سانتیگراد الی ۵+ درجه سانتیگراد را داشته باشد. این  سردخانه‌ها معمولا در صنعت و کشاورزی و جهت نگهداری، میوه جات، صیفی جات، سبزیجات، پیش سردکن‌های کشتارگاه ها و هرگونه محصولاتی که به این دما نیاز دارند استفاده می‌شود.
  • سردخانه‌های زیر صفر: سردخانه هائی که  قابلیت تنظیم دما از صفر درجه سانتیگراد الی ۲۵- درجه سانتیگراد را داشته باشد. این سردخانه‌های معمولا جهت  نگهداری گوشت، مرغ، ماهی، بستنی و هرگونه محصولاتی که به این دما نیاز دارند

شرکت فرا صنعت جدار با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص اقدام به طراحی و ساخت یخچال‌های پشت کامیونی و وانتی و انواع پانل های سردخانه ای می‌نماید. یخچال ها قابلیت نصب بروی انواع خودرو در تناژهای مختلف می‌باشد.

اهمیت سردخانه ها در چیست؟

در دنیای امروز گاهی آنقدر دسترسی به انوع و اقسام فناوریها برای نوع بشر سهل الصول شده که گاهی یادمان می رود دنیای ما بدون آن ها چه شکلی خواهد داشت. یکی از این فناوری ها که زندگی ما انسان ها را زیر و رو و بسیار سالم تر و راحت تر کرده است، صنعت سردخانه سازی است. اگر ما در دنیای امروز که تولیدات گیاهی و حفظ و نگهداری از آن ها فوق العاده مهم است. اگر نتوانیم آن ها را انبار کنیم اقتصاد و کشاورزی دچار زیان شدیدی می شد. یا اگر نتوانیم محصولات دامی خودمان را حفظ و در هنگام کمبود روانه بازار کنیم، دامپرورای بسیار زیان ده خواهد بود. این ها تنها بخشی از کاربردهای وسیع این صنعت روبه رشد است.
همین چند صد سال پیش بود که انسان به فکر ذخیره موادغذایی اش اُفتاد و این همان آغاز صنعت سردخانه سازی بود، هرچند بسیار ساده و ابتدایی! اما امروز این صنعت شکوفا گردیده و مطابق با هر نیاز و خدماتی که فکرتان به آن خطور کند، یک نوع از سردخانه اختراع و صنعتی شده است. از انواع سردخانه های بزرگ و کوچک با مصارف خانگی و صنعتی گرفته تا پانل سردخانه ای، سردخانه زیر صفر و سردخانه های بالای صفر مطابق با نیاز مشتریان.

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای نیز درست مانند بسیاری از دیگر محصولات تابع نرخ ارزهای خارجی بوده و دائماً در حال نوسان است. با این حال، قیمت سردخانه علاوه بر تغییرات نرخ ارز تابع درب، موقعیت، دمای نگهداری، نوع و برند اوپراتور و کندانسور، برق مصرفی، تابلو برق، شیرآلات و کنترل آلات و در نهایت کیفیت نصب و راه اندازی است. بطور کلی می توان با مبلغی بین 30 تا 50 میلیون تومان یک سردخانه کوچک زیرصفر احداث کرد. همچنین قیمت یک سردخانه زیرصفر با ابعاد متوسط نیز ممکن است تا نزدیک به 300 میلیون تومان برسد.

021-74328

واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست